Liga proti rakovině podpořila snížení úmrtnosti na zhoubné nádory v České republice za téměř 35 let své existence následujícími částkami:

  • Dotace členským pacientským organizacím, včetně grantových žádostí: 50,4 mil. Kč
  • Prevence onkologických onemocnění, včetně celostátního projektu Putovní výstava: 26,7 mil. Kč
  • Rekondiční pobyty pro onkologické pacienty: 25,2 mil. Kč
  • Edukační projekty, poradenské a preventivní publikace: 23,3 mil. Kč
  • Nádorová telefonní linka: 20,5 mil. Kč
  • Hospicové hnutí: 11,1 mil.  Kč
  • Granty na onkologický výzkum: 40,8 mil. Kč
  • Kofinancování přístrojového vybavení onkologických pracovišť: 34,3 mil. Kč


Konkrétní rozdělení prostředků v jednotlivých letech:

Český den proti rakovině k 31. 12. 2023 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2022 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2021 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2020 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2019 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2018 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2017 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2016 – rozdělení výtěžku sbírky 

Český den proti rakovině k 31. 12. 2015 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2014 – rozdělení výtěžku sbírky

Český den proti rakovině k 31. 12. 2013 – rozdělení výtěžku sbírky

Více informací naleznete v našich Výročních zprávách.

Podrobné nastavení
LPR.cz

Náš web používá soubory cookies, které jsou nezbytné k jeho fungování. S vaším souhlasem budeme používat další soubory cookies a zpracovávat vaše osobní údaje pro měření návštěvnosti a lepší cílení reklam.

Funkční Cookies

Zprostředkovávají základní funkčnost a web bez nich nemůže fungovat, nelze je proto vypnout.

Analytické cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem statistik nám umožní lépe pochopit, co návštěvníky zajímá, abychom mohli stránky neustále vylepšovat.

Marketingové cookies

Shromažďují informace o vašem chování na webu pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto i jiných webových stránkách.